marți, 27 martie 2012

Bine v-am găsit!!!

          Mă numesc Georgiana, am 27 de ani și îmi place la nebunie să gătesc, mai ales când e vorba de ceva dulce, așa că m-am hotărît să împărtășesc cu voi tot ceea ce fac prin bucătărie și sper să fiu o sursă de inspirație, la fel cum alte fete talentate în bucătărie au fost (și sunt în continuare) pentru mine.
          De ce Just cooking? Pentru că DA, îmi place să gătesc și cred că o fac destul de bine, dar nu excelez la prezentare, nu am talent la fotografiat și nici nu editez fotografiile astfel încât să scot în evidență calitățile și să ascund defectele fotografiei (nici nu aș avea timp să fac asta), așadar ceea ce vă prezint este produsul brut, ca sa zic așa.
          Sper să vă placă ceea ce vă prezint și dacă o singură persoană o să înceapă să gătească inspirată fiind de rețetele mele, sau o să-și impresioneze familia cu o prăjitură pe care a văzut-o aici, înseamnă că mi-am atins scopul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...