marți, 27 martie 2012

Spanac cu smântână și cașcaval

          Este o mâncare rapidă și simplă, dar care nouă ne place foarte mult:


          Ingrediente:
  • 900 gr. spanac (eu am folosit congelat);
  • 5 - 6 căței de usturoi;
  • 150 gr. smântână;
  • cașcaval sau telemea rasă;
  • ulei;
  • sare.
          Cum se face:
          Într-o cratiță se pun 2 - 3 lg. de ulei, se pune pe foc și se adaugă usturoiul tăiat mărunt, se amestecă de câteva ori (fără să se înfierbânte prea tare deoarece usturoiul se arde repede), se ia de pe foc și se adaugă spanacul (nu e nevoie să îl decongelăm înainte), se pune din nou pe foc și se lasă până se decongelează tot spanacul, amestecând din când în când, se potrivește cu sare, apoi se lasă să mai dea câteva clocote. Se pune spanacul într-un vas care va merge la cuptor și deasupra se distribuie uniform smântâna, apoi cașcavalul ras sau telemeaua (eu de data asta am folosit telemea, dar îmi place mai mult cum iese cu cașcaval).
          Mâncarea se dă la cuptor să se înfierbânte cu 10 min. înainte de servire.
          Se poate face și cu spanac proaspăt, dar acesta trebuie fiert în prealabil și tocat.
          Se servește ca fel întâi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...