joi, 26 aprilie 2012

Salată de cartofi cu maioneză și iaurt

          De ceva timp caut o rețetă de salată de cartofi cu maioneză care să-mi placă (am mâncat odată în copilărie și mi-a rămas în minte) și în sfârșit am găsit-o! Am pregătit-o și pt. ziua mea și vreau să spun că a fost chiar mai apreciată decât friptura lângă care am servit-o!


          Avem nevoie de:
  • 1.5 - 2 kg. cartofi;
  • 4 cepe;
  • 4 - 6 castraveți acri;
  • maioneză dintr-un gălbenuș;
  • 200 - 300 gr. iaurt;
  • 1 lgt. muștar;
  • frunze de pătrunjel;
  • oțet după gust (se poate pune zeamă de la castraveții murați);
  • sare și piper.
          Mod de preparare:
          Cartofii se pun la fiert întregi (în rețetă parcă zicea că cu coajă cu tot, dar mie nu îmi place gustul cartofilor fierți în coajă, așa că i-am curățat) și cu o lgt. de sare.
          Ceapa se taie mărunt, la fel și castraveții, iar cartofii după ce s-au fiert se taie cubulețe, apoi se pun în straturi alternative în bolul în care se va servi salata, se adaugă oțet, sare, piper și pătrunjel tocat și se amestecă.


         Între timp se face maioneza (eu pun și o lgt. de muștar la maioneză, puțin cartof fiert zdrobit, zeamă de lămâie, sare și piper după gust).


          Maioneza, iaurtul și muștarul se amestecă,


iar înainte de servire se toarnă peste cartofi


și se amestecă.


          Simplă și de-li-cioa-să! Rețeta o am de pe culinar.ro/forum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...