duminică, 22 aprilie 2012

Pui cu bere și afumătură

          Ne place puiul și ca să ne placă în continuare, să nu ne plictisim de el, încerc să îl pregătesc în moduri cât mai variate. Gătit așa, puiul este foarte fraged și gustos, iar sosul este absolut minunat!


          Ingrediente:
  • 1 pui de cca. 1 kg. (sau pulpe);
  • 700 ml. bere;
  • 2 cepe mari;
  • 200 gr. bacon sau kaizer afumat;
  • 30 gr. unt;
  • cca. 7 lg. ulei;
  • sare și piper.
          Mod de preparare:
          Se spală puiul și se taie bucăți. Ceapa se taie peștișori, iar kaizer-ul felii.
          Într-o tigaie se pune puțin unt și 3 lg. de ulei și se adaugă kaizerul,


iar după ce acesta s-a rumenit ușor, se adaugă ceapa.


          Într-o altă tigaie se pune restul de unt și ulei și bucățile de pui condimentate cu sare și piper (dacă doriți și cu condimente pt. pui, eu încerc să o mai răresc cu monoglutamatul de sodiu și altele de genul, așa că am condimentat și cu puțin chili).


Se prăjesc câteva min. la foc mare, întorcându-se pe toate părțile până se rumenesc ușor.


          Când bucățile de pui sunt ușor rumenite, iar ceapa călită,


se pun toate într-o cratiță


și se adaugă berea.


Se lasă să fiarbă la foc mic, acoperit, cca. 40 de min. (până când puiul este făcut).


          L-am  servit cu piure de cartofi și salată de crudități.
          Poftă bună!


          Rețeta o am de pe blogul Amaliei, o gospodină de nota 10+ de la care am învățat foarte multe!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...