duminică, 29 aprilie 2012

Ciupercuțe cu ton

          Primul lucru care îmi vine în minte despre mâncărica asta e că am strâmbat din nas când am văzut ingredientele, însă am făcut-o și pot să spun că mi-a întrecut cu mult așteptările, îmi place chiar foarte mult!


          Ingrediente:
  • 500 gr. ciuperci champignon;
  • 2 cepe;
  • 3 căței de usturoi;
  • 300 ml. roșii pasate;
  • 1 cutie de ton (185 gr.);
  • frunze de pătrunjel;
  • ulei;
  • sare și piper.
          Mod de preparare:
          Se încinge o tigaie cu puțin ulei și se pune ceapa tăiată mărunt și usturoiul la călit.


Tonul se scurge de ulei, apoi se adaugă peste ceapa călită,


după care se amestecă și se lasă câteva minute pe foc,


apoi se adaugă ciupercile tăiate și se amestecă,


iar la sfârșit se adaugă roșiile pasate,


se amestecă


și se lasă pe foc cca. 20 de min.
          Înainte de a se servi se adaugă sare, piper și frunze de pătrunjel tăiate mărunt.


          Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...