sâmbătă, 1 februarie 2014

Spirale cu rozmarin și parmezan

          Pentru că ador să lucrez cu aluaturi dospite, aseară am făcut aceste spirale delicioase. Le-am încercat și cu altă ocazie cu cașcaval, însă cu parmezan sunt mult mai bune.


          Ingrediente:

          Pt. cocă:
  • 500 gr. făină;
  • 1 lgt. zahăr;
  • 1 lgt. sare;
  • 300 ml. lapte;
  • 2 lg. ulei de măsline;
  • 1 plic drojdie uscată.
          Pt. umplut și uns:
  • parmezan răzuit;
  • rozmarin;
  • ulei de măsline;
  • 1 gălbenuș;
  • 1 lgt. iaurt.
          Mod de pregătire:
          Se frământă aluatul și se lasă la dospit (în cazul meu la mașina de pâine).


Se împarte aluatul în 9 bucăți cărora li se dă formă aproximativ rotundă.


Fiecare bilă se întinde sub formă dreptunghiulară, se unge cu puțin ulei de măsline


și se presară parmezan și puțin rozmarin (eu am avut uscat).


Se rulează și se subțiază ruloul pt. a fi mai lung,


apoi i se dă forma de spirală.


Spiralele se pun în tavă pe hârtie de copt, se lasă cca. 15 min. să mai crească,


apoi se ung cu gălbenușul amestecat cu iaurt, se presară parmezan pe deasupra


și se coc în cuptorul preîncălzit la 180 C pt. cca. 30 min.


După micul dejun, doar astea au mai supraviețuit :


Rețeta o am de pe blogul Mihaelei (bunătăți din bucătăria mea) de unde mă inspir destul de des.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...