sâmbătă, 18 august 2012

Înghețată de cicolată

          După o absență destul de lungă, revin cu o înghețată pe care am pregătit-o de mai multe ori vara aceasta și care îmi place mult de tot. Se poate face la mașina de înghețată, dar și în congelator deoarece nu se transformă în ace atunci când îngheață.


          Ingrediente:
  • 100 gr. ciocolată (amăruie sau cu lapte);
  • 200 gr. nutella (sau orice altă cremă de ciocolată de acest gen);
  • 200 ml. frișcă;
  • 200 ml. lapte;
  • 50 gr. zahăr;
  • esență de rom (facultativ).
          Mod de preparare:

          Ciocolata, laptele și zahărul se pun într-o crăticioară


care se pune pe foc mic și se amestecă continuu până când se topește ciocolata.


Se adaugă crema de ciocolată și esența de rom,


se amestecă, apoi se lasă la răcit.


          Frișca se bate


și se amestecă cu crema de ciocolată.


Crema obținută am turnat-o într-o caserolă de plastic


și am dat-o la congelator. Ca să fiu sigură că nu face ace de gheață, am scos din oră în oră înghețata din congelator și am bătut-o cu telul (de vreo 3 ori).
          Rețeta o am de pe culinar, însă i-am adus ceva modificări. Are un gust fin, mult mai bun decât au înghețatele cu ciocolată din comerț, pe mine pur și simplu m-a cucerit, deși nu sunt o împătimită a ciocolatei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...