miercuri, 22 august 2012

Înghețată de vișine

          Pt. că aveam o cutie cu vișine care mă încurca în congelator, i-am pus gând rău și iată ce a ieșit:


          Ingrediente:
  • 400 gr. vișine;
  • 150 gr. zahăr;
  • 150 ml. lapte;
  • 250 ml. smântână lichidă;
  • esență de vanilie.
          Mod de preparare:
          Am pus vișinele și zahărul într-un castron,


le-am pasat cu mixerul vertical, apoi am adăugat laptele, smântâna și esența și am amestecat.


Amestecul obținut l-am turnat în mașina de înghețată


și după 20 de min. desertul era gata de savurat!


          Soțul meu a zis că asta a fost cea mai bună înghețată pe care a mâncat-o vreodată (asta și cea cu pepene roșu, pe care, din păcate, nu am apucat să o pozez).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...